ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ
ОНЛАЙН-ЗАНЯТЬ У СТАРШИХ ГРУПАХ № 4, 7, 10
З 10.03.2025 ПО 14.03.2025
ДАТА |
ЗМІСТ МАТЕРІАЛУ |
РЕСУРСИ (ПОСИЛАННЯ) |
10.03.2025 Понеділок |
Тема: «Справжні весняні забавки». Привітання
Шикування. Мета: 1). вчити
комплекс ЗРВ без предметів «Малята-здоров’ята»; 2). учити
дітей ходити по мотузці з гімнастичною палицею за плечима («Рівна
спинка»); 3). учити
дітей стрибати через гімнастичну палицю прямо, лівим та правим боком,
правильно групуватися та приземлятися («Кенгурята»); 4). вправляти
дітей катати стопою гімнастичну палицю, а саме перекатом з п’яти на носок
(«Масаж ніжок»); Рухлива гра: «Влуч
у коло». (Розвивати рівновагу, швидкість, уважність,
спритність; виховувати сміливість, окомір, дисциплінованість, інтерес до занять
фізкультурою, бажання займатися спортом). |
Відео-ролик
за темою заняття |
11.03.2025 вівторок |
Тема: «Весняні
рухливі ігри». Привітання. Шикування. Мета: 1).вчити
комплекс ЗРВ без предметів «Малята-здоров’ята»; 2). учити
дітей стрибати через гімнастичну палицю прямо, лівим та правим боком,
правильно групуватися та приземлятися («Кенгурята»); 3). вправляти
дітей катати стопою гімнастичну палицю, а саме перекатом з п’яти на носок
(«Масаж ніжок»); 4).
виховувати у дітей інтерес до заняття за допомогою руханки «Пару я собі
знайду». (Розвивати
уважність, орієнтування у просторі, координацію рухів, рівновагу, спритність,
швидкість; виховувати бажання бути здоровими та активними). |
Онлайн-заняття:
гр. №4 о
11:00; гр. №10 о
11:30; гр. №7 о
12:00. https://us05web.zoom.us/j/83820638988?pwd=0mur3qYuEhyGGucT3amaEbXbAGGPDT.1 Идентификатор
конференции: 838 2063 8988 Код доступа:
6TzE8H |
14.03.2025 п’ятниця |
Тема: «Скарби весни. Цікаві випробування». Привітання: Шикування. Мета: 1). учити комплекс
ЗРВ без предметів «Малята-здоров’ята»; 2). вправляти
дітей у метанні торбинки з піском у ціль правою та лівою рукою («Висушимо болото черепахи Тортили»); 3). вчити
дітей підлізати під гімнастичну палицю, висотою 40 см («Дорога Червоної
Шапочки»); 4). вчити
дітей підкидати м’яч однією рукою, а ловлять його іншою («Котигорошко»). Рухлива гра:
«Заборонений рух». (Розвивати рівновагу, спритність, уважність,
швидкість, координацію рухів; виховувати сміливість, наполегливість та
бажання виконувати фізичні вправи). |
Відео-ролик
за темою заняття |
Комментарии
Отправить комментарий