ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ
ОНЛАЙН-ЗАНЯТЬ У СТАРШИХ ГРУПАХ № 4, 7, 10
З 03.03.2025 ПО 07.03.2025
ДАТА |
ЗМІСТ МАТЕРІАЛУ |
РЕСУРСИ (ПОСИЛАННЯ) |
03.03.2025 Понеділок |
Тема: «Казкові
скарби». Привітання
Шикування. Мета: 1). вчити
комплекс ЗРВ без предметів «Малята-здоров’ята»; 2). учити
дітей стрибати через колоди (гімнастичні палиці) на обох ногах прямо («Протопчи
доріжки»); 3). учити
дітей ходити по похилій дошці вгору, розвертатися та спускатися вниз
(«Подолай гору»); 4). вправляти
дітей у відбиванні м’яча та закиданні його в кошик («Чарівна мітка»); Рухлива гра: «Баба
Віхола». (Розвивати рівновагу, швидкість, уважність,
спритність; виховувати сміливість, дисциплінованість, інтерес до занять
фізкультурою, бажання займатися спортом). |
Відео-ролик
за темою заняття |
04.03.2025 вівторок |
Тема:
«Казкові скарби». Привітання. Шикування. Мета: 1).вчити
комплекс ЗРВ без предметів «Малята-здоров’ята»; 2). учити
дітей стрибати через колоди (гімнастичні палиці) на обох ногах прямо
(«Протопчи доріжки»); 4). виховувати
у дітей інтерес до заняття за допомогою руханки «Пару я собі знайду». (Розвивати
уважність, орієнтування у просторі, координацію рухів, рівновагу, спритність,
швидкість; виховувати бажання бути здоровими та активними). |
Онлайн-заняття:
гр. №4 о
11:00; гр. №10 о
11:30; гр. №7 о
12:00. https://us05web.zoom.us/j/83820638988?pwd=0mur3qYuEhyGGucT3amaEbXbAGGPDT.1 Идентификатор
конференции: 838 2063 8988 Код доступа:
6TzE8H |
07.03.2025 п’ятниця |
Тема: «Скарби
зими. Цікаві випробування». Привітання: Шикування. Мета: 1). учити комплекс
ЗРВ без предметів «Малята-здоров’ята»; 2). вправляти
дітей у перестрибуванні через колоду (бруси) («Збери крижини»); 3). вчити
дітей підніматися та спускатися по похилій дошці («Пройди по гірці»); 4). вправляти
в умінні кидати м’яч через сітку; у відбиванні м’яча від підлоги однією рукою
та закиданні його у кошик (сітку) («Збий бурульку»); 5). вправа
«Обруч-скакалка». Рухлива гра:
«Баба Віхола». (Розвивати рівновагу, спритність, уважність,
швидкість, координацію рухів; виховувати сміливість, наполегливість та
бажання виконувати фізичні вправи). |
Відео-ролик
за темою заняття |
Комментарии
Отправить комментарий